esmaspäev, 1. jaanuar 2018

Soovitan häid misosuppe



Kuna ma jumaldan misosuppi, siis ma olen alatasa hädas sellega, et kust neid saada. Häid justnimelt. Varem ostsin neid sushikatest, aga kuna mõnede sushikate misod ei kannata absoluutselt mitte mingit kriitikat, siis vaatasime mujalt. Ja Inno leidis sellise vahva ökopoe nagu Organics.ee ja tellis mulle sealt ühe satsi prooviks. Valikus on kolm eri sorti suppi: edamame soya bean, tofu & ginger ning pumpkin & vegetable. Proovisin kõik ära ja minu lemmikuks osutus see viimane ehk miso kõrvitsa ja juurviljadega. See on nii maitsev, et viib keele alla. Roosi jälle eelistab tofu ja ingveri oma, ta on samuti suur misosõber.

Mina söön oma kolm suppi päevas, nii et mul kulub neid päris palju. Õnneks tulevad nad väga ruttu kohale ja pole ka üldse kallid - 30 senti pakk. Kõigele krooniks on nad veel ka gluteenivabad.

Väga mõnus alternatiiv inimesele, kes piima- ja lihatooteid ei söö. Kindlasti soovitan! :)

Roosile oleme samast firmast tellinud Höllingeri mahla (mis ilma suhkruta).